HTML

Friss topikok

  • paradicsombird: ha igazán úgy gondolod, hogy nem korrekt, amit reggelente csinálnak, akkor ne hagyd magad. én az u... (2009.04.08. 17:37) 7:55

Archívum

2009.04.07. 08:44 nyugdíjasvajdás

7:55

A buszom 7:30kor indul a ház elől, bejárós vagyok, tehát engem ez a probléma nem érint..., viszont azokat akik 7:56-ra érnek az iskolába, mert a bringájukat lezárták, azaz már lehet, hogy 7:54kor is ott voltak, de ez senkit sem érdekel.

Majd a portánál, közlik veled:
"Tessék az ellenőrzőt ideadni, majd az intézményegység mittudoménkinél át lehet venni!"

A fenti mondat gyakori elhangzása időintervallumban megadva: szeptember - január, ugyanis aztán elfelejtenek a tanárok megjelenni, beszólni éssatöbbi, ami ha azt vesszük nem is olyan nagy baj:)

Végkifejlett: A házirendben le vagyon írva kéremszépen, tessék 7:55re az iskolába lenni, ha késel néked kedves diáktársam annyi, indoklás nincs, de az nem érdekel senkit. Így jó és kész.

Ha 7:57-re a padodban vagy az iskolatáskával, az MÁR NEM JÓ!

 

2 komment

Címkék: nemértem házirend bejárós


A bejegyzés trackback címe:

https://vajdasuli.blog.hu/api/trackback/id/tr971051137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szunyoghalo 2009.04.07. 17:56:15

mondjuk vannak akik rendszeresen kockáztatnak és 7 50 körül járnak be.
azok ne nagyon csodálkozzanak, hogyha közbejön valami és késnek egy percet.
aztán persze lehet idegeskedni, hogy "de lerobbant a biciklim"...kit érdekel?!

paradicsombird 2009.04.08. 17:37:39

ha igazán úgy gondolod, hogy nem korrekt, amit reggelente csinálnak, akkor ne hagyd magad. én az utolsó évemben minden egyes nap 8 után értem be a suliba, mégsem vették el soha az ellenőrzőmet, se a nevemet nem mondtam meg, mert nem engedtem meg, hogy azért az 5 percért igazolatlan órát kapjak!
süti beállítások módosítása