HTML

Friss topikok

  • paradicsombird: ha igazán úgy gondolod, hogy nem korrekt, amit reggelente csinálnak, akkor ne hagyd magad. én az u... (2009.04.08. 17:37) 7:55

Archívum

2009.04.08. 15:50 madeinvajda

A tanárok példát mutatnak

     Mint nyugdíjasvajdásnak, nekem is voltak már problémáim a kilépéssel, de gondolom ezzel mindnyájan így vagyunk.
     Azon a napon is ez történt. Már nem volt több órám, és gyanútlanul orientálódtam a kapu felé, hogy haza térhessek a derűs napsütésben. A felügyelő tanár már lesben állva várt. Nem is akármilyen tanár, hanem olyan, akire még emlékszem diákkorából. Ugyanis ide járt a mi sulinkba. A diák azt hinné, hogy nem felejti el, honnan jött. Hát ő elfelejtette. 
     Először is eléggé ... hangnemben kérdőre vont, hogy mégis hova megyek. Én nyugodt lelkiismerettel közöltem, hogy haza, mivel nincs több órám. Ő pedig nem hitte el. Ugye feltételezhetjük minden diákról, hogy hazudozik a tanároknak, csak hogy kilóghasson. Megalázó körülmények között meg kellett mondanom neki az osztályomat, majd a nevemet. Meg kellett várnom, hogy röpke 10 perc alatt ellenőrizze adataimat. Mikor kiderült, hogy valóban nincs több órám, hanyag hangon odavetette nekem: - Szerencséd van! És utamra bocsájtott ezzel.
    Nos, ez esetet nem minősítem, csupán egy költői kérdést teszek fel: a tisztelet csak a tanárnak jár? Vagy még egy költői kérdés: a tisztelet nem valami kölcsönösségen alapuló dolog?

Szólj hozzá!

Címkék: szánalmas tanár ajtózárva


A bejegyzés trackback címe:

https://vajdasuli.blog.hu/api/trackback/id/tr761054067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása