HTML

Friss topikok

  • paradicsombird: ha igazán úgy gondolod, hogy nem korrekt, amit reggelente csinálnak, akkor ne hagyd magad. én az u... (2009.04.08. 17:37) 7:55

Archívum

2009.04.06. 20:38 nyugdíjasvajdás

Ennél kint? Egyél bent!

Mamám vár a meleg ebéddel, rengeteg a lyukas órám van, sőt éppen 3 egymás után. Ezt mondtam annak a felügyelő tanárnak, aki nem akart kiengedni az épületből a portánál, mivel a házirend...ezt már ugye ismerjük.

Kérdem én, hogy egy bőven tizenéves gyerek, akinek többre van szüksége, egy ehetetlen féladagos menzánál, ami a ANTSZ szerint 14iskolából a megyében a 7. "legjobb" menza.(milyen lehet az utolsó?!) Köszönjük!

A történet gyorsan véget ér, azzal hogy éhen maradtam, költhettem a pénzt a büfében, ill. költhettem volna ha az nem zárt volna be.

Azért jól ki van ez találva....
 

Szólj hozzá!

Címkék: nemértem menza házirend jobbezígy


A bejegyzés trackback címe:

https://vajdasuli.blog.hu/api/trackback/id/tr611050394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása