HTML

Friss topikok

  • paradicsombird: ha igazán úgy gondolod, hogy nem korrekt, amit reggelente csinálnak, akkor ne hagyd magad. én az u... (2009.04.08. 17:37) 7:55

Archívum

2009.04.10. 10:38 madeinvajda

RETTEGÉS

       Ezen blog készítői rettegésben töltik életüket. (Mind a 740-en!!)
       1. Nincs egy fórum se az iskolában, ahol bárki szabadon elmondhatja megtorlás nélkül a véleményét.
       2. Már eleve az gáz, hogy egy blogot meg lehet tölteni bejegyzésekkel, amik arról szólnak, hogy mi nincs jól az isiben. 
       Szóval, rettegés. Állítólag az igazgatónk nagyon nem szeretné, ha rossz hírét keltenék a diákok az iskolának, mert az komoly következményeket vonna maga után. Az is egy megoldás, ha mindenki befogja, de attól nem mennek előrébb a dolgok. Hogy mutassam, tanultam is valamit a suliban: ez tekintélyelvű érvelés, és mint olyan, nélkülözi a kreativitást, és mint olyan eleve elcseszett dolog. 
      Nos, mi épp csak a kreativitásuk kifejezésén fáradozunk, és egy jobb iskolát akarunk. És ezért nyilván egyesek majd a fejünket vennék legszívesebben, és biztos mindent elkövetnek majd, hogy meg is történjen. 
     Pedig én még nem állok készen a halálra! Még előttem az élet! Még nem tanultam eleget, és még nem ismerem a szerelmet, még nem csaltam adót, még nem kóstoltam végig az összes alkoholos italt, még nem szolgáltam a Hazámat! Mária, magyarok nagyasszonya, védelmedbe helyezem iskolám és magamat!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vajdasuli.blog.hu/api/trackback/id/tr481057330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása